The Entrepreneur Forum | Financial Freedom | Starting a Business | Motivation | Money | Success
  • SPONSORED: GiganticWebsites.com: We Build Sites with THOUSANDS of Unique and Genuinely Useful Articles

    30% to 50% Fastlane-exclusive discounts on WordPress-powered websites with everything included: WordPress setup, design, keyword research, article creation and article publishing. Click HERE to claim.

Welcome to the only entrepreneur forum dedicated to building life-changing wealth.

Build a Fastlane business. Earn real financial freedom. Join free.

Join over 90,000 entrepreneurs who have rejected the paradigm of mediocrity and said "NO!" to underpaid jobs, ascetic frugality, and suffocating savings rituals— learn how to build a Fastlane business that pays both freedom and lifestyle affluence.

Free registration at the forum removes this block.

I read The Millionaire Fastlane

AntonioSquillax

New Contributor
User Power
Value/Post Ratio
100%
Feb 5, 2022
1
1
Germany
Ciao a tutti, è passato molto tempo ormai che, esattamente 4 anni, ho deciso di osare una svolta alla mia vita, lasciando l'Italia con uno zaino e 2000€ e cercando di trovare il modo giusto per vedere quanto valgo e dove posso ottenere . Mi sono fermata in Germania, ho trovato lavoro come lavapiatti, poi sono andata al bar, facevo il giardiniere e ora monto pannelli solari extra la sera vado a lavorare per una ditta di smistamento pacchi, e nel fine settimana lavoro con un amico. So che tutto questo non è normale e non ho quello che voglio, ecco perché ho sempre cercato di leggere libri produttivi e alla fine ho trovato The Millionaire Fastlane di @MJ DeMarco Un libro fantastico che tutti dovrebbero leggere. Mi sono iscritto al Forum perché voglio capire come posso migliorare la mia vita, quale strategia potrei usare. ho risparmiato 20€, 000 e devo trovare un modo per piantarli in modo che ne producano molti di più. So di essere sulla strada giusta, il problema è che sono su una macchina da corsa ma in folle, sto cercando di capire come inserire le marce e finalmente partire.
Good luck to All.
 
Dislike ads? Remove them and support the forum: Subscribe to Fastlane Insiders.

Post New Topic

Please SEARCH before posting.
Please select the BEST category.

Post new topic

Guest post submissions offered HERE.

Latest Posts

New Topics

Fastlane Insiders

View the forum AD FREE.
Private, unindexed content
Detailed process/execution threads
Ideas needing execution, more!

Join Fastlane Insiders.

Top