• The Entrepreneur Forum | Startups | Entrepreneurship | Starting a Business | Motivation | Success
  1. The forum software will be upgraded on Sunday May 26th and may not look normal during the transition. Some functionality may be offline. This is TEMPORARY and is expected to last up to 8 hours.
  2. Join 50,000+ entrepreneurs
    who are kicking butt and
    winning their dream life.

    Unscripted™ Entrepreneurship:
    A Business That Pays More Than Money, It Pays Time.

    "Fastlane" is an entrepreneur discussion forum based on The Unscripted Entrepreneurial Framework (TUNEF) outlined in the two best-selling books by MJ DeMarco (The Millionaire Fastlane and UNSCRIPTED™). From multimillionaires to digital nomads, the forum features real entrepreneurs creating real businesses.

    Download (Unscripted) Download (Millionaire Fastlane)  Register
    Registering for the forum removes this block!

OFF-TOPIC Are These Gold Digger Videos Real/Fake?

Discussion in 'Off Topic: Sports, Funnies, Pop-Culture' started by 100k, Feb 8, 2019.

Real or Fake?

  1. Real

    2 vote(s)
    9.1%
  2. Fake

    20 vote(s)
    90.9%
  1. 100k
    Offline

    100k Gold Contributor Read Millionaire Fastlane Speedway Pass

    Messages:
    1,066
    Likes Received:
    1,275
    Joined:
    Oct 20, 2012
    Rep Bank:
    $3,824
    You've probably seen them on youtube...

    a average looking dude tries to chat up a nice looking chick, she isn't interested because he's just average, he then walks over to his car and its all of a sudden "oh wait, maybe we CAN be friends... is that your car?".

    I'm just wondering from the people that drive luxury super cars, are these videos real?
    Do women really act like that when they see you driving a Lambo/Ferrari ?

    Tell us some of your stories :)



     
    Last edited: Feb 8, 2019
    Roli and Xeon like this.
  2. Longinus
    Offline

    Longinus Platinum Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    990
    Likes Received:
    4,065
    Joined:
    Aug 28, 2014
    Gender:
    Male
    Location:
    Flanders, Belgium
    Rep Bank:
    $18,972
    Looks fake af. "Coincidentally" same color of car and bikini. Terrible butt too. But kudos for the "follow me on insta to reveal her face"-trick.

    I guess @MJ DeMarco can tell more stories about his former pussy dick magnet.
     
    Last edited: Feb 8, 2019
    100k and Xeon like this.
  3. Xeon
    Offline

    Xeon All Cars Kneel Before Pagani. Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,041
    Likes Received:
    2,305
    Joined:
    Sep 3, 2017
    Gender:
    Male
    Location:
    Singapore
    Rep Bank:
    $10,640
    Some looks fake, but I've no doubts it works like this in reality.

    Two guys, same looks and height.
    One takes a bus to work, the other drives a supercar.

    If you're a girl, of course you would go with the latter.

    Men go for beauty, women go for resources.
    It's built into our human DNA and has been so since our ancestors' times.
     
    RazorCut, 100k and Jon Anthony like this.
  4. jon2089
    Offline

    jon2089 Bronze Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED

    Messages:
    69
    Likes Received:
    127
    Joined:
    Feb 11, 2017
    Gender:
    Male
    Location:
    US
    Rep Bank:
    $607
    Exotic cars are more dude magnets then chick magnets. Check out Doug Demouro YouTube car channel with his Ferrari.
     
    The Abundant Man and Xeon like this.
  5. Zcott
    Online

    Zcott Bronze Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    247
    Likes Received:
    468
    Joined:
    Jul 24, 2018
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $2,376
    I think some are real.

    I also think it would be interesting to see videos of the reverse, average looking girls talking to attractive guys, getting rejected, then going into a super car.
     
    tpf and 100k like this.
  6. PureA
    Offline

    PureA Winners never quit Speedway Pass

    Messages:
    537
    Likes Received:
    1,678
    Joined:
    Dec 24, 2013
    Gender:
    Male
    Location:
    UK
    Rep Bank:
    $8,727
    Perfect, well said.

    It's literally their DNA to go for the guy with more resources, which in 2019 is a Lambo (not always true, of course). When people shit on women for this behaviour I find it frustrating, it's literally inbuilt. Evolutionary psychology is one of my favourite topics! So interesting.

    That being said. These videos are 99.99999% fake. Whole parts of youtube are built on this model

    Hire pretty girl.
    Do 'prank'.
    Get clicks because of pretty girl.
    Profit $$$.

    Speaking of DNA these videos profit massively even when it is completely obvious it is fake. Why? The hordes of 8-16 year old boys just wanna see some a$$. People that figured this youtube 'prank'/pretty girl model early made bank.

    Lesson: Leverage inbuilt desires for $$$$$.
     
    RazorCut, 100k and Xeon like this.
  7. Fox
    Offline

    Fox Moderator Staff Member Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass LEGENDARY CONTRIBUTOR

    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    13,217
    Joined:
    Aug 19, 2015
    Gender:
    Male
    Location:
    Europe
    Rep Bank:
    $84,411
    Most of these videos are fake - good clickbait for maximum YT ad revenue.

    Easy to just shot, produce, and avoid any copyright or liability that way.

    $800 per million views - (rent of lambo + model/actress) = profit.

    In this video $800 x 20 = $16000 - (like $3000 expenses if even) = $15,000.
     
    RazorCut, G-Man, Smuggo and 7 others like this.
  8. Primeperiwinkle
    Offline

    Primeperiwinkle Silver Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    226
    Likes Received:
    649
    Joined:
    Nov 30, 2018
    Gender:
    Female
    Location:
    DFW
    Rep Bank:
    $4,116
    if you really think this about women.. those are the women you will attract.
     
    NMdad, SMH, 100k and 7 others like this.
  9. Charnell
    Online

    Charnell Super Nintendo, Sega Genesis Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    814
    Likes Received:
    1,941
    Joined:
    Oct 12, 2014
    Gender:
    Male
    Location:
    South Dakota
    Rep Bank:
    $11,037
    Nah, cause I don't drive a Lambo.
     
    Mr. Roboto, SMH, 100k and 3 others like this.
  10. SamRussell
    Offline

    SamRussell Bronze Contributor Read Millionaire Fastlane

    Messages:
    86
    Likes Received:
    149
    Joined:
    Dec 3, 2018
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $724
    I hadn't considered that angle...
     
    100k, Xeon and Primeperiwinkle like this.
  11. Jonathan Hoch
    Offline

    Jonathan Hoch Bronze Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    156
    Likes Received:
    307
    Joined:
    Jan 17, 2019
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $1,993
    My wife hustled her way into a Mercedes E55 AMG at the age of 22. She called it the "dick magnet." I should have ran. But being a horsepower junkie, I fell in love.

    Now I have to fund her habit. She wants an upgrade into a Jeep Cherokee SRT8 Trackhawk. +700HP SUV...

    Meanwhile I'm having to put my Agera on hold for this woman. Such is love.
     
    100k and Xeon like this.
  12. The Abundant Man
    Offline

    The Abundant Man Gold Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,287
    Likes Received:
    1,797
    Joined:
    Jul 3, 2018
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $9,712

    View: https://www.youtube.com/watch?v=6vwNcNOTVzY


    [Intro: Jamie Foxx]
    She take my money when I'm in need
    Yeah, she's a triflin' friend indeed
    Oh, she's a gold digger
    Way over town that digs on me


    [Hook: Kanye West + (Jamie Foxx)]
    (She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
    (When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas

    (She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
    (When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head

    [Verse 1]
    Cutie the bomb, met her at a beauty salon
    With a baby Louis Vuitton under her underarm
    She said: "I can tell you rock, I can tell by your charm
    Far as girls, you got a flock
    I can tell by your charm and your arm."
    But I'm lookin' for the one, have you seen her?
    My psychic told me she'll have a a$$ like Serena
    Trina, Jennifer Lopez,
    four kids
    And I gotta take all they bad asses to ShowBiz?

    Okay, get your kids, but then they got their friends
    I pulled up in the Benz, they all got up in
    We all went to din' and then I had to pay
    If you F*ckin' with this girl, then you better be paid
    You know why? It take too much to touch her
    From what I heard she got a baby by Busta
    My best friend said she used to F*ck with Usher
    I don't care what none of y'all say, I still love her


    [Hook: Kanye West + (Jamie Foxx)]
    (She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
    (When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas

    (She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
    (When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head

    [Verse 2]
    Eighteen years, eighteen years
    She got one of your kids, got you for eighteen years

    I know somebody payin' child support for one of his kids
    His baby mama car and crib is bigger than his
    You will see him on TV any given Sunday
    Win the Super Bowl and drive off in a Hyundai

    She was supposed to buy your shorty Tyco with your money
    She went to the doctor, got lipo with your money

    She walkin' around lookin' like Michael with your money
    Shoulda got that insured, Geico for your money
    If you ain't no punk
    Holla, "We want prenup! We want prenup!" (Yeah!)
    It's somethin' that you need to have
    ‘Cause when she leave yo' a$$, she gon' leave with half

    Eighteen years, eighteen years
    And on the 18th birthday he found out it wasn't his?!


    [Hook: Kanye West + (Jamie Foxx)]
    (She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
    (When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas

    (She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
    (When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head

    [Verse 3]
    Now, I ain't sayin' you a gold digger, you got needs
    You don't want a dude to smoke but he can't buy weed
    You go out to eat, he can't pay, y'all can't leave
    There's dishes in the back, he gotta roll up his sleeves

    But while y'all washin', watch him
    He gon' make it to a Benz out of that Datsun

    He got that ambition, baby, look at his eyes
    This week he moppin' floors, next week it's the fries

    So stick by his side
    I know there's dudes ballin', and yeah, that's nice
    And they gonna keep callin' and tryin', but you stay right, girl
    And when you get on, he'll leave yo' a$$ for a white girl

    [Hook: Kanye West + (Jamie Foxx)]
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head, get down
    (I gotta leave) Get down girl, go 'head

    [Outro]
    Let me hear that back
     
    Dramolion and Xeon like this.
  13. Xeon
    Offline

    Xeon All Cars Kneel Before Pagani. Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,041
    Likes Received:
    2,305
    Joined:
    Sep 3, 2017
    Gender:
    Male
    Location:
    Singapore
    Rep Bank:
    $10,640
    Below is probably the most savage one I've seen so far:

    (Skip to 2.32 and watch from there if you just wanna see the savagery, but I recommend to watch from the start)

     
    Roli and 100k like this.
  14. Roli
    Offline

    Roli Gold Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,212
    Likes Received:
    1,849
    Joined:
    Jun 3, 2015
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $10,577
    When trying to spot if any video is fake, pay attention to how it is filmed and how the main protagonists are introduced.

    For instance on the top video you produced, that woman is walking in the perfect line to intersect with our guy.

    Next listen for sound quality; the guy on the moped is not miked up, we see no radio mic on his shirt or helmet, nor is she, yet we can hear them perfectly, meaning a very powerful (and large) rifle mic is being used, or maybe even a boom mic. If this were real we wouldn't hear her so well.

    Lastly, when people talk in real life, they interrupt each other, mess up words and sentences, leave things unfinished. Whereas in the movies, people only ever interrupt if it's part of the script and they never mess up their lines.

    The clip you posted they are both acting (badly), as they politely wait for each other to finish, even though she is meant to be angry at the end.

    These golddigger videos are all, without question, fake, and don't have to be that good because they're designed for brain dead teenagers on Instagram.
     
    NMdad, Longinus, SMH and 4 others like this.
  15. TreyAllDay
    Offline

    TreyAllDay Whatever it takes Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    441
    Likes Received:
    1,068
    Joined:
    Feb 9, 2016
    Gender:
    Male
    Location:
    Edmonton, AB
    Rep Bank:
    $6,532
    Honestly I believe a majority of the stuff on youtube is fake if its from a youtube personality. The fake "I got punched during this prank" or "this person freaked out" etc it's all actors.
     
    Longinus, 100k and Roli like this.
  16. 100k
    Offline

    100k Gold Contributor Read Millionaire Fastlane Speedway Pass

    Messages:
    1,066
    Likes Received:
    1,275
    Joined:
    Oct 20, 2012
    Rep Bank:
    $3,824
    Is that you in that photo? Did you pick them up in a lambo bro? Be honest :D
     
    Xeon likes this.
  17. Roli
    Offline

    Roli Gold Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,212
    Likes Received:
    1,849
    Joined:
    Jun 3, 2015
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $10,577

    That was really well done, and almost convinced me, except she walked off in the opposite direction she was travelling in when he stopped her.

    I will say though, if it was real, it was unfair. He came across very rapey and weird at first, so a nice car and bags of cash would make him seem more approachable.
     
    Longinus, 100k and Xeon like this.
  18. G-Man
    Offline

    G-Man Legendary Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass LEGENDARY CONTRIBUTOR

    Messages:
    1,746
    Likes Received:
    9,371
    Joined:
    Jan 13, 2014
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $14,543
    All I learned from this thread is that I needed to know Fox's secret formula for clickbait millions. I think the most blatant ones I've seen lately are all the "ebay mystery box" ones. This particular channel all they seem to do is blatantly staged and/or scripted unboxing videos. So by the fox formula, the one below they made

    $800 x 7 = $5400 - (random junk props $500) = $4900.


    View: https://www.youtube.com/watch?v=EEDA2g2ZWEM
     
    Fox and Xeon like this.
  19. Xeon
    Offline

    Xeon All Cars Kneel Before Pagani. Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,041
    Likes Received:
    2,305
    Joined:
    Sep 3, 2017
    Gender:
    Male
    Location:
    Singapore
    Rep Bank:
    $10,640
    Nope, I wish. :D
    If I were the one doing the gold-digger prank videos, I would give the word "savage" a whole new meaning in the dictionary. Zero respect for gold-diggers.
     
    100k likes this.
  20. Longinus
    Offline

    Longinus Platinum Contributor Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    990
    Likes Received:
    4,065
    Joined:
    Aug 28, 2014
    Gender:
    Male
    Location:
    Flanders, Belgium
    Rep Bank:
    $18,972
    Found another. But this one seems very real to me!

     
    Xeon and Jon Rad like this.
  21. B. Cole
    Offline

    B. Cole In thine hand is power and might. Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED FASTLANE INSIDER Speedway Pass

    Messages:
    543
    Likes Received:
    1,588
    Joined:
    Mar 5, 2017
    Gender:
    Male
    Location:
    East Coast
    Rep Bank:
    $4,113
    I didn’t vote because there wasn’t an option for creepy!
     
    Longinus and Xeon like this.
  22. Xeon
    Offline

    Xeon All Cars Kneel Before Pagani. Read Millionaire Fastlane I've Read UNSCRIPTED Speedway Pass

    Messages:
    1,041
    Likes Received:
    2,305
    Joined:
    Sep 3, 2017
    Gender:
    Male
    Location:
    Singapore
    Rep Bank:
    $10,640
    I've seen this vid before but never understood how he managed to get a tank there. Those guys are an Aussie YouTube channel, so maybe in AUS, one can rent a tank or something? Or is that an AR tank?
     
  23. SamRussell
    Offline

    SamRussell Bronze Contributor Read Millionaire Fastlane

    Messages:
    86
    Likes Received:
    149
    Joined:
    Dec 3, 2018
    Gender:
    Male
    Rep Bank:
    $724
    I think most western countries you can privately own and drive a disarmed tank - provided it has special fittings for the tracks so it doesn't rip up the road. Finding a tank you can rent or someone who can provide one probably isn't too difficult!
     
    Xeon likes this.

Join 1000s of entrepreneurs who are rewriting life's script and winning financial freedom.

---- ----

You must be a member to join the conversation.

Create Account

Join the community fast and easy!

REGISTER

Log In

Already have an account? Login here.

LOG IN

Share This Page